woensdag 19 mei 2010

Townhouse designhotel Maastricht komt met social media puzzel

Townhouse designhotel en ‘social media’
Townhouse Designhotel Maastricht schrijft een ludieke socialpuzzelprijsvraag (scrabble woord?) uit. De puzzelstukjes zijn te vinden op www.townhousehotels.nl en de Townhouse Facebook- en Twitter-account. Het Maastrichtse designhotel maakt sinds de opbouw van het nieuwe hotel al gebruik van de mogelijkheden binnen social media; als eerste hotel kun je hier met de receptie twitteren of het nog rustig is bij het ontbijt. Er liggen nog legio kansen binnen de social media, hier zal Townhouse de komende tijd met zijn groeiende online communities de aandacht op vestigen.
‘social media’ – Puzzle prijzen
De puzzelstukjes liggen voor het oprapen op www.townhousehotels.nl, www.twitter.com/townhousehotels en op www.facebook.com/TownhouseHotels. Welk woord vormen de negen letters die je verspreid over de respectieve sites vindt? Iedereen, niet alleen gasten van Townhouse, kan deelnemen. Startpunt van de puzzel is www.townhousehotels.nl/puzzle en de eerste letter wordt gevonden op Townhouse’ Facebook-profiel, en wel onder de Notes-tab. Vergeet niet je eerst als ‘vriend’ aan te melden! De eerste letter is een weggevertje. Nog acht te gaan! Wie de juiste oplossing vindt en mailt, maakt kans op leuke prijzen, waaronder weekendjes Maastricht en Amsterdam, vouchers van Sissy Boy (homeland) en vele romantische Townhouse-ontbijtjes.
Vernieuwend
‘We proberen vernieuwend te blijven’, vertelt Rino Soeters, directeur van La Bergère Hospitality Group. ‘En in dit geval betekent vernieuwend ook wel dagelijkse dingen bijzonder maken’, vervolgt hij. ‘Mensen zijn wars van namaak en opsmuk en zoeken een originele beleving. Die treffen ze hier aan.’ Met leenlaptops, wifi en docking stations, playstations en twitteren met de front office, zijn gasten van alle gemakken voorzien. In Townhouse treft men een ‘eigentijdse authenticiteit’ aan. ‘Je krijgt het gevoel dat je bij familie of vrienden zit, maar dan met de faciliteiten en het gemak van een hotel’, besluit Rino.










Rino Soeters