maandag 8 december 2014

Delen & meten


Niets nieuws: conversie gedreven marketing wordt niet belangrijk, het is al jaren essentieel. Hoe mooi het is, hoe cool we onszelf vinden, het maakt voor de ondernemer niet uit zolang activiteiten maar resulteren in harde verkoopcijfers. Maar er is iets in de hospitality wat nog meer telt...

Onze reviews. Is de consument, onze gast, het met ons eens? Vindt hij of zij ons even leuk en cool? Ik ken geen andere branche die zo transparant is als de onze als het gaat om de mening van de consument. Eerlijk; ik vind het geweldig! Het is mooi om te lezen hoe goed we bezig zijn en te zien hoe iedereen energie krijgt van complimenten. Als ondernemer wordt je er meteen op gewezen als je niet proactief met onderhoud of service bezig bent.

Hotel St. Martenslane is het laatste project van 2014. Hoteliers verbouwen nooit alleen offline, we verbouwen ook online. Van OTA tot website en blog. www.st-martenslane.com is net in de lucht, bijna af, en ik wil graag weten wat je ervan vindt. Ik ben benieuwd naar wat je aantrekt of afstoot en kijk oprecht uit naar feedback!

Onderscheidende en vernieuwende ideeën zijn bij ons goud waard, maar conversie bepaalt en blijft bepalen.










Rino Soeters
Algemeen Directeur