dinsdag 2 oktober 2012

TEFAF ’s werelds meest prestigieuze kunstbeurs….




La Bergère Group en TEFAF, sinds het prille begin een sterk huwelijk. De TEFAF is van levensbelang voor de stad Maastricht. Traditiegetrouw ligt de hotellerie in Maastricht “stil” tussen kerst en carnaval.

De komst van de TEFAF, jaarlijks begin maart luidt altijd het begin in van het (hotel-)jaar.

De TEFAF organisatie beperkt zich niet slechts 10 dagen per jaar, het hele jaar door is het team actief om de beurs, haar standhouders en dus ook de stad Maastricht te promoten. Hoe kon het ook anders dan ook Socialmedia een plaats heeft gekregen in de promotie van de TEFAF.

In samenwerking met ons Townhouse Designhotel Maastricht bedacht de TEFAF organisatie een mooie actie. Met ruim 11.000 likes op de Facebook teller mag de TEFAF spreken van een grote schare aan Social Fans….niet alleen de de 12.000ste “Liker” ontvangt een VIP Treatment tijdens de TEFAF 2013. Deze is inmiddels al uitgedeeld......

Maar er wordt ook nog een overnachting met ontbijt, tijdens de TEFAF in Townhouse, VIP shuttle van en naar het MECC, 2 VIP entreekaarten en een luxe catalogus weg gegeven….een prachtig voorbeeld, dacht ik zo, van hoe de TEFAF, ook buiten de 10 “dol dwaze dagen” om, bezig is met het creëren en behouden van ambassadeurs en fans.  Dus kom, “like” de TEFAF facebook pagina en maak kans op dit mooie arrangement…..













Rino Soeters